pieniadz.pl

Strategia rozwoju Spółki.

18-02-2015

Zarząd InBook S.A. pragnie poinformować, że wyznaczył cele które zamierza w najbliższym czasie realizować. Strategia ta została wyznaczona na podstawie przeprowadzonej analizy, która miała na celu rozpoznanie nowych szans i potencjalnych zagrożeń rynkowych dla Spółki.

1. Umacnianie własnej marki i budowanie silnej pozycji wśród księgarni internetowych średniej wielkości.

2. Wzrost przychodów o 20 % i uzyskanie dodatniego wyniku netto w 2015 roku.

3. Wykorzystanie dużej liczby klientów InBook do intensyfikacji komunikacji marketingowej oraz wprowadzenia do sprzedaży nowych produktów w swoich sklepach internetowych.

4. Pozyskanie w perspektywie do 3 lat silnego partnera branżowego lub połączenie z podmiotem o podobnej strategii rozwoju i skali biznesu.

5. Pozyskanie kapitału na rozwój w postaci emisji akcji, kierowanej do strategicznego partnera.

6. Zwiększenie budżetu marketingowego na promocję własnej marki.

7. Wprowadzenie do oferty w perspektywie 12 miesięcy dwóch nowych grup asortymentowych.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm