pieniadz.pl

Raport miesięczny Milkpol SA za luty 2015 roku

12-03-2015

Zarząd „Milkpol” SA z siedzibą w Czarnocinie („Spółka”) przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2015 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA:

W lutym 2015 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA: (1) cena skupu surowca mleczarskiego, wykorzystywanego w produkcji realizowanej przez „Milkpol” SA, w lutym 2015 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, o 28,1%, przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2014 zmalała o 8,1%; (2) wartość przychodów Spółki ze sprzedaży w lutym 2015 roku, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, zmalała o 15,4%.

W dniu 11 lutego 2015 roku Spółka rozpoczęła realizację dostaw produktów w wykonaniu postanowień ramowej umowy handlowej zawartej przez Spółkę z kontrahentem (podmiotem z siedzibą w Polsce południowo-wschodniej, będącym właścicielem ogólnopolskiej sieci handlowej, zwanym dalej „Kontrahentem”). Na podstawie przedmiotowej ramowej umowy handlowej Spółka wytwarza i konfekcjonuje na rzecz Kontrahenta produkty oznaczone znakami towarowymi Kontrahenta (produkcja i dostarczanie produktów pod marką własną Kontrahenta – jogurt naturalny w różnych gramaturach). W ocenie Zarządu Spółki zawarcie i realizacja przedmiotowej umowy może mieć skutki dla przyszłych wyników finansowych Milkpol SA. Stosowny raport w tym przedmiocie (raport bieżący EBI nr 4/2015) został opublikowany w dniu 11 lutego 2015 roku.

W lutym 2015 roku Spółka wprowadziła na rynek dwa nowe produkty: „Twój wędzony smak” (ser twarogowy o smaku wędzonym) oraz jogurt naturalny 2% tłuszczu, których promocja realizowana jest w ramach rozpoczętej w marcu 2015 roku kampanii reklamowej w postaci bilboardów reklamowych na terenie miasta Łodzi. Przedmiotowe działania (rozszerzenie asortymentu produktów „Milkpol” SA oraz marketingowa kampania reklamowa) związane są z realizacją strategii rozwoju Spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów Spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.

Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym nie wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogłyby mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki.

W dniu 16 lutego 2015 roku Spółka opublikowała raport okresowy EBI nr 5/2015 – raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2014 roku, tj. za okres od dnia 1 października 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku (wraz z danymi porównywalnymi), przedstawiający również dane finansowe narastająco, za okres od dnia 1 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku (wraz z danymi porównywalnymi), co może mieć wpływ na rynkową wycenę akcji Spółki.

II. Zestawienie istotnych wydarzeń korporacyjnych dotyczących Spółki, mających miejsce w miesiącu sprawozdawczym:

W lutym 2015 roku nie wystąpiły istotne wydarzenia korporacyjne dotyczące Spółki.

III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2015 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, trzy raporty EBI:

(1) raport bieżący EBI Nr 3/2015 z dnia 11 lutego 2015 roku, Raport miesięczny Milkpol SA za styczeń 2015 roku;

(2) raport bieżący EBI Nr 4/2015 z dnia 11 lutego 2015 roku, Rozpoczęcie dostaw w realizacji zawartej ramowej umowy handlowej;

(3) raport okresowy EBI Nr 5/2015 z dnia 16 lutego 2015 roku, Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2014 roku.

W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2015 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego raportu ESPI.

Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.milkpol.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.

IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W lutym 2015 roku nie były realizowane plany wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji Spółki.

V. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca marca 2015 roku miały mieć miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.

Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku – „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm