pieniadz.pl

Raport miesięczny za styczeń 2013 roku

12-02-2013

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc styczeń 2013 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.

W styczniu 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:

(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w styczniu 2013 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.

(2) Spółka nie podpisała żadnych nowych umów z producentami towarów i na koniec miesiąca stycznia 2013 roku miała podpisanych 216 umów. Emitent podpisuje dwa rodzaje umów z dostawcami - cykliczną ( kiedy towar zamawiany jest u dostawcy tylko w momencie zamówienia go przez Klienta Spółki) i stałą ( kiedy towar danego dostawcy znajduje się na stałe w określonych umową ilościach w magazynach Spółki).

Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów na dostawy towarów nie spełniała kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.

(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały zdobyciem atrakcyjnych pozycji dla wielu słów istotnych z punktu widzenia Emitenta. W miesiącu styczniu Page Rank dla domeny www.PowerPrice.pl osiągnął pozycję numer 4. (PageRank to metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej od 1 do 10, oznaczającej ich jakość).

II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu styczniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 1/2013 z dnia 11 stycznia 2013 roku, Raport miesięczny za grudzień 2012 roku

(2) Raport Bieżący EBI Nr 2/2013 z dnia 22 stycznia 2013 roku, Terminy przekazywania raportów okresowych w 2013 roku

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu styczniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:

(1) Raport Bieżący ESPI Nr 1/2013 z dnia 31 stycznia 2013 roku, Informacja podmiotu blisko związanego z 2 osobami zobowiązanymi o transakcjach na akcjach Power Price S.A., które w 2012 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro.

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W styczniu 2013 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:

- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.

- Optymalizacja działań związanych ze współpracą z partnerami firmy takimi jak egospodarka.pl czy yellowpages.pl.

- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.

IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w lutym 2013 r. będą miały miejsce następujące istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów:

(1) 14 lutego 2013 r. - Emitent opublikuje raport za IV kwartał 2012 roku

Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm