pieniadz.pl

Wprowadzenie na rynek nowych produktów pod własną marką

10-04-2013

Zarząd TRICEPS.PL S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 9 kwietnia 2013 roku po długim okresie intensywnych prac analitycznych, na rynku suplementów diety i odżywek pojawiły się pierwsze produkty pod nową wykreowaną przez Spółkę marką 7Nutrition.

Prace nad stworzeniem szczegółowej strategii rozwoju serii suplementów diety i odżywek pod własną marką o nazwie 7Nutrition, Spółka rozpoczęła w IV kwartale 2012 roku. Nowe produkty będą wytwarzane wyłącznie na zlecenie TRICEPS.PL S.A. Gotowe suplementy diety będą wyróżniały się na rynku nie tylko jakością ich składników, ale i proporcją ich doboru.

Emitent prognozuje, że wprowadzenie produktów pod własną marką, niedostępnych do tej pory na rynku, umożliwi mu uzyskanie odpowiednio wysokiej marży, co jednocześnie zwiększy jego przychody finansowe.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm