pieniadz.pl

Założenia nowej strategii rozwoju TRO MEDIA S.A.

29-10-2012

Zarząd TRO MEDIA S.A. ("Emitent") przekazuje do publicznej wiadomości założenia nowej strategii rozwoju.

Głównym celem działalności Emitenta jest rozwój dotychczasowego biznesu oraz budowa podmiotu spełniającego kryteria wprowadzenia akcji na rynek główny GPW.

W tym celu spółka:

- zamierza intensyfikować rozwój biznesu podstawowego w zakresie obsługi kampanii reklamowych w mediach elektronicznych

- przeprowadza reorganizację grupy podmiotów zależnych - przegląd spółek pod kątem realizacji działań w zakresie ich sprzedaży, konsolidacji lub pozostawienia status quo

- podejmuje aktywne rozmowy i poszukiwania partnerów branżowych

- rozpoczyna przygotowania do przeprowadzenia nowej publicznej emisji akcji

Szczegółowe założenia i kluczowe decyzje dotyczące poszczególnych elementów strategii będą komunikowane na bieżąco. Zarząd uważa, że obecnie Emitent wchodzi w fazę budowy dojrzałego podmiotu zdolnego do rozwoju zarówno organicznego jak i poprzez przejęcia.

Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm