pieniadz.pl

Wprowadzenie produktu you&me do sieci handlowej Intermarche

25-04-2014

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w ramach realizacji celów emisyjnych wskazanych w Dokumencie Informacyjnym Emitent wprowadził prezerwatywy you&me, będące marką własną Abpol Company Polska, do sieci handlowej Intermarche.

Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych.

W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.

Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"

Osoby reprezentujące Spółkę:

Olgierd Wejner - Prokurent

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm