pieniadz.pl

Rejestracja zmian w Statucie Spółki.

01-02-2011

Zarząd MARKETEO.COM S.A. z siedzibą w Bydgoszczy informuje, że w dniu 01

lutego 2011 roku Spółka otrzymała odpis postanowienia Sądu Rejonowego w

Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, na mocy

którego dokonano w rejestrze przedsiębiorców rejestracji i wpisu zmiany

Statutu Spółki uchwalonych na mocy postanowień Uchwały nr 2/2010

Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 15 grudnia 2010 roku

(treść uchwał podjętych na Walnym Zgromadzeniu Spółki została przekazana do

publicznej wiadomości w drodze Raportu Bieżącego EBI nr 35/2010 w dniu 15

grudnia 2010 roku).

Tekst Jednolity Statutu Spółki stanowi załącznik do niniejszego Raportu.

Na mocy w/w postanowienia Sąd Rejestrowy dokonał rejestracji zmiany Statutu

Spółki poprzez wprowadzenie do jego treści następującej zmiany:

- § 17 ust. 1 o dotychczasowej treści:

"Rada Nadzorcza składa się z pięciu członków, powoływanych i odwoływanych na

okres 5 lat uchwałą Walnego Zgromadzenia. Członkowie Rady Nadzorczej

wybierajÄ… ze swojego grona PrzewodniczÄ…cego."

otrzymał nowe następujące brzmienie:

"Rada Nadzorcza składa się od trzech do siedmiu członków, a w przypadku gdy

Spółka jest spółką publiczną od pięciu do siedmiu członków, powoływanych i

odwoływanych na wspólną kadencję uchwałą Walnego Zgromadzenia. Kadencja Rady

Nadzorczej trwa 5 lat. Członkowie Rady Nadzorczej wybierają ze swojego grona

PrzewodniczÄ…cego."

Podstawa prawna: § 4 ust. 2 pkt 2) w zw. z § 6 ust. 4 Załącznika Nr 3 do

Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym

systemie obrotu na rynku NewConnect".

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej
  • EUR euro 4,3190 +0,17%  +0,74gr
  • USD dolar 3,9803 -0,30%  -1,19gr
  • GBP funt 5,0420 +0,03%  +0,16gr
  • CHF frank 4,5332 +0,09%  +0,40gr

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm